Meest gestelde vragen

  • Wanneer komt mijn bestelling binnen?

    In de orderstatus staat een tijdsblokken van 3 uur waarin je bestelling geleverd zal worden. Daarnaast sturen wij 2 dagen voor levering een sms op het bij ons bekende nummer met de meest recente gegevens.

  • Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?

    In de orderstatus staat een tijdsblokken van 3 uur waarin je bestelling geleverd zal worden. Daarnaast sturen wij 2 dagen voor levering een sms op het bij ons bekende nummer met de meest recente gegevens.

  • Hoe kan ik betalen bij levering?

    Dit is alleen mogelijk met PIN. Let op het maximale bedrag dat je per dag kunt pinnen dit kun je terugvinden bij je eigen bank. Bij vrijwel alle banken kun je deze limiet tijdelijk omhoog zetten indien dit nodig is.

  • Hoe kan ik een probleem melden?

    Indien je de bestelden meubels al enige tijd hebt en je bent niet tevreden dan kun je via de orderstatus op productniveau een melding maken. Wij zullen contact met je opnemen voor een gepaste oplossing.

Levering

  • Wanneer komt mijn bestelling binnen?

    In de orderstatus staat een tijdsblokken van 3 uur waarin je bestelling geleverd zal worden. Daarnaast sturen wij 2 dagen voor levering een sms op het bij ons bekende nummer met de meest recente gegevens.

  • Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?

    In de orderstatus staat een tijdsblokken van 3 uur waarin je bestelling geleverd zal worden. Daarnaast sturen wij 2 dagen voor levering een sms op het bij ons bekende nummer met de meest recente gegevens.

  • Hoe kan ik betalen bij levering?

    Dit is alleen mogelijk met PIN. Let op het maximale bedrag dat je per dag kunt pinnen dit kun je terugvinden bij je eigen bank. Bij vrijwel alle banken kun je deze limiet tijdelijk omhoog zetten indien dit nodig is.

  • Hoe kan ik een probleem melden?

    Indien je de bestelden meubels al enige tijd hebt en je bent niet tevreden dan kun je via de orderstatus op productniveau een melding maken. Wij zullen contact met je opnemen voor een gepaste oplossing.

Betalen

  • Hoe kan ik betalen bij levering van mijn meubels?

    Dit is alleen mogelijk met PIN. Let op het maximale bedrag dat je per dag kunt pinnen dit kun je terugvinden bij je eigen bank. Bij vrijwel alle banken kun je deze limiet tijdelijk omhoog zetten indien dit nodig is.

  • Hoe kan ik aanbetalen?

    In de winkel kun je met pin of creditcard een aanbetaling doen op je bestelling.

  • Hoe kan ik in de winkel betalen?

    In de winkel kun je de kleine accessoires direct contant afrekenen. Meubelen op bestelling heeft PIN en Creditcard de voorkeur.

  • Hoeveel dien ik aan te betalen?

    Wij vragen een aanbetaling van 25% bij orders in de winkel.

Bestellen

  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

    Een bestelling kun je eenvoudig op twee manieren plaatsen. Online kun je in een aantal stappen een deel van ons assortiment bestellen. Of laat je helpen door een verkoopadviseur in een van onze tien winkels in Nederland.

  • Wat zijn levertijden op meubels

    Dit is afhankelijk van het meubel, een deel van onze collectie is op voorraad en staat binnen 10 werkdagen bij je thuis. Overige producten kan acht tot tien weken duren. In de winkels hebben we altijd een gedeelte met showroomuitverkoop deze meubelen kunnen direct meegenomen worden.

  • Bezorging van mijn bestelling?

    Vanaf het moment van aankoop kunt u uw bestelling volgen op onze website, via de orderstatus. Bij aankoop in de winkel hebben we met u afgesproken wij u bellen, of dat u zelf online een afspraak voor aflevering maakt. Indien u uw e-mailadres heeft achtergelaten, ontvangt u van ons een e-mail waarmee u een datum kunt plannen voor aflevering.

  • Wat zijn de verzendkosten?

    Wij komen de door bestelde producten graag bij u afleveren. Hiervoor rekenen wij een kleine vergoeding van €75,00.

Garantie & reparatie

  • Hoe kan ik een probleem melden?

    Indien je de bestelden meubels al enige tijd hebt en je bent niet tevreden dan kun je via de orderstatus op productniveau een melding maken. Wij zullen contact met je opnemen voor een gepaste oplossing.

  • Hoe laat komt de monteur langs?

    In de orderstatus staat een tijdsblokken van 3 uur waarin de monteur langs zal komen. Daarnaast sturen wij 2 dagen voor levering een sms op het bij ons bekende nummer met de meest recente gegevens.

  • Mijn nieuwe meubel is beschadigd, wat nu?

    Bij aflevering kijk je samen met de bezorger van de producten of alles naar wens is. Indien dit niet het geval is zal de bezorger foto's nemen en ter plekke contact opnemen met onze service afdeling voor een gepaste oplossing.

Retouren

  • Ik wil een bestelling retourneren

    Neem contact op met klantenservice@sanders-meubelstad.nl of telefonisch met 0416-673 695

Annuleren

  • Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

    Wanneer u uw bestelling onverhoopt wilt annuleren, kan dit door contact op te nemen met onze klantenservice op telefoonnummer 0416-673 695 (bereikbaar op werkdagen van 8:30 tot 18.00 uur) of via klantenservice@sanders-meubelstad.nl Vermeld hierbij altijd uw ordernummer of houd dit bij de hand.

Om u beter van dienst te zijn maakt Sanders Meubelstad gebruik van cookies. Door gebruik te maken van deze website gaat u hiermee akkoord. Voor meer informatie Klik hier.