Klantenservice

De klantenservice van Sanders Meubelstad biedt u gemak!

De klantenservice van Sanders Meubelstad zorgt voor een goede afhandeling en nazorg bij aankoop van uw meubelen. Als specialist in service, transport, en montage van meubelen bewijst de klantenservice van Sanders Meubelstad elke dag zijn waarde voor zijn de klanten.

De klantenservice van Sanders Meubelstad neemt op het moment dat u de showroom uitloopt de touwtjes in handen. Zo geeft de afdeling uw aankoop door aan de meubelfabrikant en wordt de planning van dag tot dag gevolgd. Bovendien overlegt de klantenservice met u over de afleverdatum van uw meubel(en) en zorgt zij ervoor dat bij aflevering alles tot in de puntjes geregeld wordt.

Het telefoonnummer waarop de klantenservice van Sanders Meubelstad bereikbaar is: tel. 0416 673 695. Het e-mailadres waarop de klantenservice van Sanders Meubelstad bereikbaar is: klantenservice@sanders-meubelstad.nl.

Hoe werkt de klantenservice van Sanders Meubelstad?

De klantenservice neemt telefonisch contact met u op en bespreekt met u de gewenste afleverdatum. De klantenservice van Sanders meubelstad checkt vanaf het moment van aankoop, alle benodigde documenten en houdt overleg met de meubelfabrikant of de afgesproken leverdatum wordt gehaald.

De klantenservice van Sanders Meubelstad is uw persoonlijke aanspreekpunt bij onverhoopte klachten en biedt u klantenservicefaciliteiten, waarbij het vinden van een directe oplossing centraal staat.

De meubelbezorgers van Sanders meubelstad leveren de meubelen bij u thuis op de afgesproken datum en het afgesproken tijdstip en vult met u het bezorg- en afleververslag in om te weten of u 100% tevreden bent.

Meest gestelde vragen

Wanneer komt mijn bestelling binnen?

In de orderstatus staat een tijdsblokken van 3 uur waarin je bestelling geleverd zal worden. Daarnaast sturen wij 2 dagen voor levering een sms op het bij ons bekende nummer met de meest recente gegevens.

Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?

In de orderstatus staat een tijdsblokken van 3 uur waarin uw bestelling geleverd zal worden. Daarnaast sturen wij 2 dagen voor levering een sms op het bij ons bekende nummer met de meest recente gegevens.

Hoe kan ik betalen bij levering?

Dit is alleen mogelijk met PIN. Let op het maximale bedrag dat u per dag kunt pinnen, dit kunt u terugvinden bij uw eigen bank. Bij vrijwel alle banken kunt u deze limiet tijdelijk omhoog zetten indien dit nodig is.

Hoe kan ik een probleem melden?

Indien u de bestelde meubels al enige tijd hebt en u bent niet tevreden dan kunt u via de orderstatus op productniveau een melding maken. Wij zullen contact met u opnemen voor een gepaste oplossing.

Levering

Wanneer komt mijn bestelling binnen?

In de orderstatus staat een tijdsblokken van 3 uur waarin uw bestelling geleverd zal worden. Daarnaast sturen wij 2 dagen voor levering een sms op het bij ons bekende nummer met de meest recente gegevens.

Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?

In de orderstatus staat een tijdsblokken van 3 uur waarin uw bestelling geleverd zal worden. Daarnaast sturen wij 2 dagen voor levering een sms op het bij ons bekende nummer met de meest recente gegevens.

Hoe kan ik betalen bij levering?

In de orderstatus staat een tijdsblokken van 3 uur waarin uw bestelling geleverd zal worden. Daarnaast sturen wij 2 dagen voor levering een sms op het bij ons bekende nummer met de meest recente gegevens.

Hoe kan ik een probleem melden?

In de orderstatus staat een tijdsblokken van 3 uur waarin uw bestelling geleverd zal worden. Daarnaast sturen wij 2 dagen voor levering een sms op het bij ons bekende nummer met de meest recente gegevens.

Betalen

Hoe kan ik betalen bij levering van mijn meubels?

Dit is alleen mogelijk met PIN. Let op het maximale bedrag dat u per dag kunt pinnen, dit kunt u terugvinden bij uw eigen bank. Bij vrijwel alle banken kunt u deze limiet tijdelijk omhoog zetten indien dit nodig is.

Hoe kan ik aanbetalen?

In de winkel kunt u met pin of creditcard een aanbetaling doen op uw bestelling.

Hoe kan ik in de winkel betalen?

In de winkel kunt u de kleine accessoires direct contant afrekenen. Meubelen op bestelling heeft PIN en Creditcard de voorkeur.

Hoeveel dien ik aan te betalen?

Wij vragen een aanbetaling van 25% bij orders in de winkel.

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Een bestelling kunt u eenvoudig op twee manieren plaatsen. Online kunt u in een aantal stappen een deel van ons assortiment bestellen. Of laat u helpen door een verkoopadviseur in een van onze twaalf winkels in Nederland.

Wat zijn de levertijden op meubels?

Dit is afhankelijk van het meubel, een deel van onze collectie is op voorraad en staat binnen 10 werkdagen bij u thuis. Overige producten kan acht tot tien weken duren. In de winkels hebben we altijd een gedeelte met showroomuitverkoop deze meubelen kunnen direct meegenomen worden.

Hoe werkt de bezorging van mijn bestelling?

Vanaf het moment van aankoop kunt u uw bestelling volgen op onze website, via de orderstatus. Bij aankoop in de winkel hebben we met u afgesproken wij u bellen, of dat u zelf online een afspraak voor aflevering maakt. Indien u uw e-mailadres heeft achtergelaten, ontvangt u van ons een e-mail waarmee u een datum kunt plannen voor aflevering.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij komen de door bestelde producten graag bij u afleveren. Hiervoor rekenen wij een kleine vergoeding van €79,00.

Garantie & reparatie

Hoe kan ik een probleem melden?

Indien u de bestelde meubels al enige tijd hebt en u bent niet tevreden dan kunt u via de orderstatus op productniveau een melding maken. Wij zullen contact met u opnemen voor een gepaste oplossing.

Hoe laat komt de monteur langs?

In de orderstatus staat een tijdsblokken van 3 uur waarin de monteur langs zal komen. Daarnaast sturen wij 2 dagen voor levering een sms op het bij ons bekende nummer met de meest recente gegevens.

Mijn nieuwe meubel is beschadigd, wat nu?

Bij aflevering kijkt u samen met de bezorger van de producten of alles naar wens is. Indien dit niet het geval is zal de bezorger foto's nemen en ter plekke contact opnemen met onze service afdeling voor een gepaste oplossing.

Retouren

Ik wil een bestelling retourneren

Neem contact op met klantenservice@sanders-meubelstad.nl of telefonisch met 0416-673 695

Annuleren

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Wanneer u uw bestelling onverhoopt wilt annuleren, kan dit door contact op te nemen met onze klantenservice op telefoonnummer 0416-673 695 (bereikbaar op werkdagen van 8:30 tot 18.00 uur) of via klantenservice@sanders-meubelstad.nl Vermeld hierbij altijd uw ordernummer of houd dit bij de hand.